Zgłaszanie uczestnictwa / Opłaty
Zjazd przeznaczony jest dla osób upoważnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi. Prosimy o podanie numeru prawa wykonywania zawodu lekarza (PWZ) lub uzasadnienie uprawnienia.
Rejestracja elektroniczna została zakończona. Osoby zainteresowane wykupieniem opłaty rejestracyjnej zapraszamy bezpośrednio do hotelu Mercure Warszawa Centrum, w dniach trwania obrad naukowych.
Przyjmujemy płatność gotówką lub kartą płatniczą.
BIURO ORGANIZACYJNE
Wysokość opłat rejestracyjnych dla uczestników Zjazdu:
- Opłata standardowa - 500 zł brutto - zapłata w terminie od dnia 1 lutego 2018 r.
Opłata rejestracyjna upoważnia do uczestnictwa w obradach, wstępu na teren wystawy firm, korzystania z wyżywienia zgodnie z programem. Uczestnik otrzymuje program i torbę konferencyjną, identyfikator, zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo i otrzymanie punktów edukacyjnych.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo limitowania liczby osób uczestniczących w konferencji. Przyjmowanie zgłoszeń uczestnictwa może zostać zakończone w każdym momencie. Informacja na ten temat zostanie umieszczona na stronie internetowej bez wcześniejszego uprzedzenia.
Warunkiem potwierdzenia rejestracji jest dokonanie pełnej wpłaty należności w terminie 7 dni od dokonania rejestracji.
Wpłaty proszę kierować na rachunek bankowy Biura Organizacyjnego:
właściciel konta: | PAIZ Konsulting Sp. z o.o. |
nazwa banku: | Deutsche Bank Polska S.A. - Oddział Lublin |
numer konta: | 59 1910 1048 2305 0063 2357 0007 |